V 1 check ✅

Nu är första arbetsveckan avklarad , schemat satt och jag är supernöjd med de nya klienterna då det är gamla bekanta sen förr . 

Grymt 

Veckan i övrigt har varit dunder , jobbat , handlat , myst hemma , varit på Norrbybadet 

(null)

(null)

Där stötte jag på Max och hans kollega Janne och några av deras elever 

Vi har varit på Flaten ,,, Jag har glömt av det badet litegrann men nu kommer jag defensivt åka dit mer , endast 7,7 km från mig . Det tog typ 10 min sen var vattnet fräscht , bra botten och restaurang och minigolf. 

Hoppas på en bra helg nästa helg då blir det Flaten 

(null)

1 plus till var att det var gratis parkering 👌

(null)

(null)


  Mycket sand men det finns också gräsplättar och lite berg samt bryggor och hopptorn 


Kalle och dom hade lite otur på vägen ner till Rhodos 

Planet vart ca 1 timme försenat ner i onsdags pga att flera resväskor hade fastnat i bagagehanteringen . 

Planet var tvungna att åka tillslut men dom sa att ca 50 resenärer skulle bli utan sina väskor vid ankomst till Rhodos 

Tyvärr var det Kalle , Elin och Elins föräldrars packning  mfl. 

Men 
Elins pappa hade en grym
Reseförsäkring som ger ut 25.000 kr om
Bagaget är försenat mer än 24 Tim . 
Man får utlägg för allt man måste köpa bara man sparar kvitto// deras bagage har inte dykt upp än så dom shoppade i går 
Dom trodde väskorna skulle komma i dag ??

I skrivandets stund, 19.14 har dom inte kommit 😞

Ja ja 

Gör ju egentligen ingenting !! 
Bara att shoppa sönder 🤣🤣🤣

I helgen blir det regn så vi ska bara mysa här hemma … 

Det blir lite fix i skåp. Skafferi och linneskåp 
Ordning & reda ( ocd ) 😊


Trevlig helg 

Maria 🫶


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0