Dan före Dan //

Hej vänner 

Här har lugnet lagt sig 
Allt är fixat , all mat , kläder, inslagna julklappar , kvällens middag och bingo lotter 

Kalle och Elin har kommit hit men dom har åkt in till stan för sista klapparna 

Här kommer Bilder från de senaste dagarna 

(null)

Fixat lite jul och nyårs naglar 💅🏻 

(null)

Rolig snap från Sandra i morse då Max gör Nisse bus 


(null)


  Elin och kalle 


(null)

Lagade stenskott  på min nya ruta 


(null)

Griljerat 2 skinkor 


(null)

Åt pannkakor häromdagen 

(null)

 Detta är Max och Sandra när dom var små 

Linton kopia av Max 
Olivia så likt Sandra ♥️

Nu ska jag vila en stund // 

Jag och Henning vill önska er alla en underbar jul 
Jag ska försöka blogga lite annars hittar ni mig på insta eller snap i jul 🤶 

All jul kärlek 
Maria 🌲🎅🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0