Fredag

Nu tar jag Halv helg, Jag är ledig i morgon och jobbar förmiddag på Söndag.
 
En bra vecka, mycket möten och nya kliener.
mysiga luncher etc. 
 
 
 
 
Jag har fixat mitt hår i dag, Jag var ju hos Pamela i början av Nov och bara gjorde en botten färg som misslyckades totalt.
 
I dag fick Pamela bort det oranga och jag gick tbx till min färg.
 
 
  Vi äter allltid frukort ihop.
 
 
 
Katastrof  sist......
 
 
Efter, det är lite grått men det försvinner i de första tvättarna.
 
 
Min undebara vän.    Alltid lika skoj och mysigt att hänga.
 
Grattis Pamela till ditt A i dag på din sista inlämning. Den 16/12 är du färdig utbildad undersköterska
 
Grymt
 
 
 
I går storstädade jag mitt badrum från golv till tak, alla skåp och lådor samt bakom tvättmaskinen .
 
 
 
                 Gårdagens och dagens middag 
 
Nu ska vi njuta av chips och dipp och se en film eller serier. 
 
Love Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0