Fredagen 2/12

Hej 

I går fredag vart jag fast lite här hemma på morgonen , det var en stor brand 🔥 i huset bredvid . Vi hade nog 30 olika räddningsfordon här utanför och när jag skulle köra ut från mitt garage så blockerades utfarten av en brandbil 🚒 

(null)

(null)

(null)

(null)

 Det var fullt pådrag mellan 7-11 

Jag fick tillslut lämna garaget men jag fick inte åka in i garaget när jag kom tillbaka utan fick vänta tills ena brandbilen backat ut från min garage nedfart. 

Jag åkte till svärföräldrarna i Finnboda 

(null)

(null)

 Bilden nedan är svärföräldrarnas uteplats

Efter jag varit där så åkte jag och handlade och sen hem!
Väl hemma så städade jag lite , tände ljus och satte på julmusik . Jag bakade kanelbullar med saffran och mandelmassa. 

(null)

(null)

Detta är mina killars favorit bullar 

Älsklingen kom hem från jobbet runt 13 , han överraskade mig med världens vackraste rosor 
Alltså HAN …  Han e bara goaste 🥰

På kvällen hade vi bara mys , åt bullar och chips 
Till middag åt vi gryta 

Vi tittade på 2 filmer 
En julfilm ( den var sådär ) 
Och en stressens morsa film 

FALL 

Jag är ju så jäkla höjdrädd så jag satt med handsvett hela filmen och kunde inte andas typ 
En scen i filmen gjorde mig irriterad men sen fick man en förklaring på det ….
Vill inte avslöja något mer än att så stark kan man inte vara !!!!!!

(null)

(null)

Sevärd ….. om man vill känna sug i magen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En skön fredag …

Detta är den första helgen på evigheter jag inte har några måsten eller att jag ska jobba 
Vilken underbar känsla . 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0