Lördag & söndag

Hej 
 
Sitter i bilen och ska strax in till en klient .
 
I lördags vart det en spontan fylla 
 
Hahah 
 
Herrejävlar 
Jag har aldrig varit så bakis i hela mitt liv 
 
Dagen började med att jag tog en sväng till globen 
Jag handlade och , tvättade bilen mm 
 
(null)
 
Lite renare …
 
När jag kom hem tog vi en öl och började slå in lite julklappar 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 När vi var klara så gick vi upp på hjälmaren och det ena ledde till det andra 
Och avslutades med tequila race 
 
(null)
 
 
O my good 
Bakis delux 
Jag Kunde inte kliva upp ur sängen förs kl 14 i går på söndagen 
Huvudet sprängdes sönder 
 
Hahaha 
Aldrig mer shotta!!!!! 
Men kul hade vi 💕  Tror jag 
 
Söndag kvällen var bara mys och serier 
 
(null)
 
(null)
 
Nu är det ny vecka //  Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0