Sista dagen på året 🥂

God eftermiddag 

Seg dag i dag, jag jobbade i går men min energi nivå är nere på noll 😏

Vi har 3 alternativ för i kväll . 

1) Fest hos pamela 
2) Åka in till stan och möta 2 vänner på ett hotell 
3)Vara hemma 

Jag sa till H i går att jag helst är hemma 

Vi har bott här i Årsta i 3 år i april och har inte varit hemma på nyår de senaste 2 nyåren 

Vi har bott på hotell 

det kan vara kul att se hur 12 slaget ser ut från vår balkong 🍾😂😂

Känslan just här och nu är en lugn kväll i soffan med zero och en god kött bit 

Pratat med mamma varannan dag .  Hon är så ledsen och deprimerad 😞 
Hon säger knappt något i luren , äter inget , sover mest . I går sa hon att hon inte ens plockat bort luddes saker …..

Jag försöker peppa men men 
Jag har frågat om jag ska hämta henne men hon vill inte 
Känns hopplöst men hon måste få sörja 
Mitt första år utan Sune var fördjävligt 
……….

Jag ville bara kika in och önska er ett gott nytt år 🥳 
Hörs 2023 igen 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0