Tisdag

Hej 

Hur har ni det ?

Här är det fullsmockade dagar !
Jag har varit väldigt trött sen jag kom hem från mamma . 


Min vecka :
  klienter , möten , barnbarn , julhandel mm 

(null)

I går på biltema 

(null)

Linton och Max åker grillor 

  (null)

   Min kille ❤️


Denna vecka behöver jag få massa gjort med klienter innan alla handläggare går på ledighet 

Jag har julhandlat all mat men jag har inte handlat hem vanlig mat och frukost . 
Julmaten ska hem till Max och Sandra eftersom vi firar jul där . 


Kalle och Elin kommer den 23/12 och sover här till den 25/12 

På torsdag kväll ska jag griljera skinkorna 
Göra köttbullar 
Steka prinskorv 

På fredag blir det tvättstugan, bädda rent till gästerna och oss , städa , laga mat och göra mysigt här hemma . 

Efter den 25/12 blir det vila .

Jag har hunnit med en helkroppsmassage 
Så behövligt 

(null)

Varm choklad på bagarstugan är ett måste 

(null)


Lite god enkel middag 

(null)

 Fina Max ❤️


(null)


Jag har skänkt lite pengar till julmat till hemlösa och ensamma .


Nu ska jag borsta tänder 🦷 

Hur ser er jul / nyår ut 
Berätta gärna 


Love Maria 🌹🫶


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0