Vår jul hittills 🎄

Hej 

Ja julen kunde ju ha börjat bättre 😒

Dagen innan julafton så började Henning känna sig konstig , han vart hängig och fick ont i hyn och frös 
Samtidigt dök Elin och kalle hem hit . 

Henning var mest still i soffan och vi alla tog det lugnt och kollade på Bingolotto 
Uppesittarkvällen !

Vi hade 3 lotter ( vann inget ) 

Elin och kalle slog in lite presenter medans Bingolotto stod på 

(null)

(null)

 Mysig julaftonsmorgon 

(null)

(null)

 Vi orkade 3 bingo spel  sen var alla trötta och vi gick och la oss 🥱 

På julaftons morgon var Henning sämre så vi ringde Max och Sandra och frågade dom hur vi skulle göra ( om H skulle följa med eller vara hemma ) men dom tyckte vi alla skulle komma ändå 

Vi är inte så nojiga för influensa i vår familj 

Henning låg mest i soffan och vila men sen gick han in och sov i Max och Sandras sovrum medans vi andra kollade Kalle och spelade julklappspel 

H orkade vara med under julmaten och på julklapps utdelning när tomten kom .🎅🏻

(null)

 Mycket nöjda barn 

(null)

(null)

(null)

 Bästa tomten 🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻

(null)

(null)


Super god mat 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Julklappspelet var toppen , mycket skratt 
Ni ser bocken till vänster ( det är Henning ) 
Vi slog för honom …..

Alla fick vad dom ville ha 🎁 

Jag och Henning fick en 🍾 skumpa och spa rituals kit med massa göttigt 

Max och Sandra fick presentkort på H&M och fint Kryddsalt i fin flaska 


Elin och kalle fick en kokbok och en hamburgerpress 

Jag själv fick massa fint i julklapp:

En Klänning, nya superstar (sneakers)  och en ny YSL parfym ( libre) och lite annat gött 

Kalle och Elin åkte till Elins faster vid 16 tiden och jag och H åkte hem kl 19 

På julaftonskvällen kände jag mig svintrött men trodde det berodde på allt fix och jobb sista veckan innan julledigheten men ICKE 

Jag vaknar upp på juldagen och känner mig hängig och på annandagen vart jag så jävla dålig 

Fick mycket Hög feber , kunde inte röra fingrar och leder , kunde inte stå på benen , hade den värsta frossan jag haft ever 

Det höll i 2 dagar . OMG 😱 

Jag sov i 22 timmar i sträck förutom när jag försökte gå upp och kissa 
Till och med fotsulorna värkte 

I dag mår jag bättre . Jag har städat lite , tagit en promenad till c för att röra på mig lite och få frisk luft ! 

Nu hoppas jag att jag blir helt frisk och kanske kan få en rolig nyår 

H mår bra nu 😍

På fredag är det jobb igen , jag hade bara 3 dagar kvar och dom har jag legat sjuk på 
Heja mig ( suger ) 

Det slår aldrig fel !! 

Jag har haft 2 sjuk tillfällen på 1 år och jobbat ca 6 dagar i veckan  och nog fan blir jag sjuk när jag får ledigt 

Men denna gång vart jag DÅLIG DELUX 


Efter vi ätit julmat så vart alla trötta så Linton sommade i mitt knä medans Olivia mös bredvid 

Mina älskade barnbarn 

(null)

(null)

 Alla jular med dessa goa är en högvinst 

Här hemma dricks det kanjang , ingefära och massa apelsiner 🍊 

(null)

(null)


 En fin måne i går kväll men det gick inte att fånga på bild 🌜 

Nu ska jag krypa ner till min älskade gubbe i soffan 

Love Maria ☺️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips om du vill spara semestern är att kontakta jobbet och ändra de dagarna du var sjuk till sjukdagar istället. Man har rätt till det :) så har du lite extra semesterdagar nästa år!

Svar: Tack
Ia None

2022-12-28 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0