11 februari

Go fredag ☀️

En bra fredag 

Jobb, tvätta bilen, handling , städ , promenad och mys 

När gubben kom hem så tittade vi lite på reality och åt räkcoctail till middag med rostat bröd 🍞 

Här kommer lite bilder från senaste dagarna 

(null)

 Ljust när man kommer hem på kvällen 
Så skönt . 

(null)

 Mina fina nya , dom får vänta till april 💫


(null)

Jag började kolla the island Sverige i går 
Jag diggar Maggan Graaf så hoppas hon klarar sig ett tag 
Tufft av dom …



(null)

 I dag kom bo världen och fixade min toa som satt lite löst 


(null)


 Promenad vid årstaviken i dag 
Underbart väder 


(null)

 Min älskling 🔥

(null)

  Nam nam 

(null)

 Lunch i går torsdag 


(null)

Jag har hittat en rosa blus jag vill ha , jag väntar in tills medlemmar får 25 %

I morgon ska vi hämta barnbarnen och ta Olivia på gymnastik 🤸‍♀️ 
Sen ska vi äta lite gött 

Jag önskar er en fin helg 

// Love Maria ⭐️⭐️⭐️⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0