Älskar fredagar

Hej 

Har sovit bläää i natt , max 3 timmar . Nu har jag tittat på tv sen 4 

Jobbat hela veckan såklart,
 i går lackade jag om  naglarna och jag fick klippa ner dom för dom hade växt så mycket 
Skönt 
Bort med det mörka juliga och in med lite färg 

(null)

    Utväxt   Delux 


Ny fräsch  förg 
Jag körde varannan rosa/grå 

(null)

(null)

  Jobb / administration i dag 

Vi får se vart helgen tar oss , kanske några öl i dag men sen vila och kanske träffa familjen 

Senare ska jag hämta min älskling vid Årsta fältet 
Vi ska åka och handla på Martin & servera 


Den 19/2 åker vi till Uppsala , dels för att träffa Kalle & Elin och för att fira min älskade G 🎂

Jag önskar er en fin helg 

// Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0