Avicii & bilen

Go fredag 

Jag sitter på Kia motors i Albyberg
Jag ska byta en del på bilen som har spruckit 
(Av dig själv ) så det går som fabrikationsfel 
For free 

(null)

Den lilla sprickan !   hela handtags delen ska bytas ut 

Jag måste tipsa om denna bok 

(null)

Biografi om Avicii / Tim Bergling

Boken berörde mig verkligen . Vilket hetsigt liv med turnéer, droger ( opiater ) och hans mående . 

Fruktansvärt 
Jag grät på slutet . 

Att förlora sitt barn är den saken jag fruktar för mest i hela livet . 

Läs eller lyssna på den ……


I dag blir det jobb, shopping , storhandling , massage och fredags mys ♥️

Jag önskar er en trevlig helg 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0