Besikta pärleporten

Måndag ✅  check 

Så Nice 👍

En bra dag på jobbet ,   

Gjort en genomförandeplan och lämnat in på kontoret , bokat studiebesök för klient på ett kartläggningsboende osv ,

Efter jobbet så hade jag tid till Gyn i globen 

Dags för besiktning .

Allt såg mycket bra ut , dom tittade på mina äggstockar , min urinblåsa och vaginan 

Gynekologen ( en kvinna ) sa 
- din vagina är fin och felfri   Hahaha 
Vilken jädra tur 👏🏻 

Mitt cellprov som togs i december var fint 

Vi pratade om klimakteriet . Självklart är jag där då mensen 🩸 inte varit på besök de sista 2 åren och jag fyller 53 i sommar 

Vi pratade om östrogen osv 

Jag har inga direkta problem mer än torra slemhinnor och lite hjärtrusningar och svallningar emellanåt så jag tackade nej till östrogen. 

Nu är det bara tuta och tok köra  hahaha 😜 


(null)

Alla ❤️ dag i dag 

Ändrade planer .
Från början var planen att jag inte skulle träffa Henning i kväll för jag skulle hem till max och sandra efter gyn och vara barnvakt till 22 tiden  men max och Linton vart dåliga så jag ringde H och sa att vi kunde mysa i kväll 

Vi gick upp till hjälmaren efter jobbet och åt middag och sen skickade han en present 💝 till mig via en länk , det var ett present kort på H&M . 

Tack 

Det vart lite shopping i globen 

En poncho och en grön oversize skjorta 

Tack bästa du 🥰

(null)

(null)

(null)

 Pasta pollo ⭐️

(null)

(null)

 Vitlöksbröd till förrätt 


Nu är vi hemma och tar en lugn kväll 

Har ni firat något i dag ? 

// Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0