Fix dagar

Hej på er 

Lördag kväll redan 🤭  tiden springer i väg , 

I går och i dag har det fixas massa! 

I går lagade jag bildelen på pärlan 

(null)

 En ny fin del …..

(null)



/ Jag var på en underbar massage 

60 minuters olje / thai massage av min bästa Daeng . 
Smärta delux men skönt samtidigt när knutorna försvinner . 

Efter massage hämtade jag gubben för att  åka och storhandla för veckan 

(null)


På kvällen så fotograferade vi våra köksstolar och vårt vardagsrums bord som vi köpte nytt på Mio för ca 9 - 10 månader sen . 

Stolarna håller inte måttet , dom lutar alldeles för mycket och har olika höjder på stolarna och då har vi kanske suttit i stolarna på 20 middagar …  det ser inte klokt ut 

Vi äter oftast framför tv:n i soffan 

(null)

Jag gjorde en reklamation på dom igår 

Sen gjorde reklamation på mitt vardagsrumsbord, trät har börjat bubbla sig 

Inte ok för ett bord som är mindre än 10 månader gammalt  och kostar 5000 kr 
😟😡

(null)

(null)


Vi får se vad Mio svarar /  det är inte första gången vi har problem med möbler från Mio 

I dag har vi tagit en promenad och suttit en stund i solen 
Det gick knappt att gå . Vägarna  längst Årstaviken var glashala 

(null)

(null)

(null)


Mysigt men usch va jobbigt att ta sig fram 

Alla räkning är betalda i dag och vi gjorde ny budget 

Det visade sig att vi fått 550 kr mindre i utgifter !  Sen gick vi igenom olika abonnemang, vi ska göra om lite bland alla våra tv kanaler och där kommer vi få 338 kr mindre i månaden trots att vi behåller Alla kanaler 👍💪tack vare andra erbjudanden 

Så totalt 888 kr mer pengar över i månaden 
Bra där 

Det kan behövas när El , mat och drivmedel har höjts enormt 💩


Till middag i dag vart det kycklingburgare

(null)

 Mums va gott 

I morgon väntar en tung dag , vi ska säga farväl till Ove . ( Henning bror ) som dog ung i cancer för ca 1 månad sen . 
Vi ska vara på en restaurang i Gustavsberg 
( minnesstund) 



Nu säger jag go kväll 

Va rädda om varandra ❤️❤️❤️ det behövs i nuläget med krig och elände …



Maria  🌸







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0