Go söndag

Hej 

Nu är denna helg över . Swishalainen….

Jag Sov 9 timmar i sträck i natt , skönt 

I morse tog jag en promenad på 45 min , det var snorhalt ute så det var ingen skön promenad 🙃

Jag gick upp till tobaken och postade ett kuvert , sålt ett smycke som bara låg i lådan ,  


Gick igenom min låda, hittade även 2 Bismarcks armband i silver  , ett har jag gett till mamma  och funderar på att sälja det andra också 
Ligger bara och skräpar 


Jag hämtade ett paket 📦 till Henning 

Jag hade köpt en parfym till honom , han fyller  år snart men han fick den idag 

Jag har lagat lite mat och ätit kyckling burgare till lunch ( i dag också ) 

Resten av dagen har vi degat

(null)


Brorsan skickade bilder till mig i dag på sagas nya hund 
Så fin 

(null)

(null)

  En riktig hårboll   ( otis ) 

Kenneth & Sussie åker till Frankrike i mars så då ska jag ha zappa …. Mysigt 
Hundmys

Fick även bilder på barnbarnen 

(null)

 Lintons första hockey 🏒 duktig med klubban 
2 år 🙏

(null)
    
Heja  heja ⛸🏒

Nu väntar en ny vecka // Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0