Hängt med brorsan / jobb

Hej 

En bra jobb vecka hittills 

Allt flyter på ! 

jag har en ny klient på G ( mitt KP jobb ) den personen vill starta upp 23/2 

Henning tycker inte jag ska ta ett till KP uppdrag men jag vill,  så jag kör …..

 Har 2 st nu . 

Jag har fixat gym kort , vi har ett jättefint gym på jobbet  , vi får träna gratis och jag tror Inte det kommer bli så ofta så gratis är gött 

(null)

 Fixade  passerkort till gymmet i måndags 

I dag har jag hängt med en favorit 😍 

Jag var med brorsan , det vart massa surr ,  en prommis  och mat  sen tittade vi på lite kort 👍❤️

(null)

  Vi åt grekiskt 

(null)

(null)

(null)

 Min älskade jultomte ♥️🤣

Vitare än vitast 

(null)

(null)

(null)

(null)


    Så mysigt // 

Kalle och Elin har varit på Steam hotell i Västerås 2 nätter , man blir lite Avis  
Dom har spaat och badat i poolen 

Hotellet och maten var super , Kalle skickade lite bilder . 

(null)

Deras restaurang i går  tisdag 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Nästa helg är det vår tur att bo på hotell , 

vi ska till Elin och Kalle i Uppsala . 



Jag har pratat mycket i telefon i dag 

Först med Pamela som berättade att hon åker till Spanien 🇪🇸 strax ,  ✈️

Sen pratade jag med min kompis Annicka B
Hon ringde och sa att hon kommer till Sthlm i mars , hon vill ses ✌️ 
Kul 💙

Sen surrade jag lite med morsan . 
Man pratar så ofta med mamma så det finns inte så mycket  att prata om längre 

Man ställer samma frågor jämt 

Hon gör framsteg och tar sig ut , snart måste hon lösa promenaderna själv med Ludde . 

Ja ja hoppas hon löser det .  Ludde är satans stark så hoppas hon inte åker i backen igen 

Det händer massa framöver ! 

jobb, begravning ? läkarbesök , resa, födelsedagar , barnvakt osv 

Almanackan är full 🤣🤣🤣🤣
Bloggen är inte prioriterad om man säger !!!



Jag önskar er en bra torsdag //  
Love Maria 🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0