Klänning / kp uppdrag

Hej 

Jag kom precis hem efter ett 11 timmars pass 
 Plattan i mattan i dag 

Nu på kvällen var jag i kommunhuset På möte med min chef på KP sidan . Jag träffade en ny klient och det kändes som om vi klickade på dirren . 
Vårt första möte blir den 2/3 

Spännande 

Bra dagar på jobbet , på fredag ska jag till Kia motors och byta en del på bilen . Det var ett fabrikationsfel så det står firman för 
Efter det blir det massage och shopping 

På lördag ska jag jobba och på söndag är det minnesstund ,

Tänkte visa er klänningen jag köpte förra helgen 

(null)

(null)

  Jag tänkte köra svarta kängor till den 

Nu ska jag ta en varm dusch och sen vila 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0