Söndag / sista dagen på veckan

Sköna söndag 

Jag startade morgonen med en promenad 

Det var lite blåsigt men annars skönt 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Jag var nästan själv, jag tror jag mötte 3 personer på hela promenad sträckan


På bilden ovan : 

Min kyrka som jag är döpt i ser ni ovan  
(Högalidskyrkan ) 

Även max är döpt där . 


När jag var vid årstaberg så gick jag förbi vår restaurang  ( underbara bar ) 

En libanesisk restaurang som ligger på en pråm 

Den var utflyttad  från kajen ut i vattnet pga att den skulle flyttas till annan kajplats men någon hann att sätta eld på den 


Vi hade mycket skoj där sommaren 2021

(null)

(null)

(null)

(null)

 Tråkigt //  Då det var en sommarpärla 😏

När jag kom hem så lagade jag fiskgryta, tvättade och chillade 

Ny jobb vecka , i morgon måndag ska jag till gynekolog och besikta bäret efter jobbet , sen ska jag vara barnvakt hela kvällen 
Max & sandra ska ut på restaurang och fira alla ♥️dag 

⭐️⭐️⭐️ love Maria 💫💫💫







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0