Torsdag redan 🌾

Hej 

Dagarna bara springer i vĂ€g 

Bra jobb dagar 
I tisdags kom lilleman hem , vi Ă„t gott och satt och surrade hela kvĂ€llen. 
Han Ă„kte hem i gĂ„r  
Mysigt 

Det gĂ„r bra i skolan för Kalle , just nu letar han praktik . Han hade en intervju i gĂ„r đŸ‘â­ïž
Hoppas 
Han fĂ„r svar nĂ€sta vecka 


Elin och Kalle tittar pĂ„ lĂ€genhet 

Det Ă€r Elin som ska köpa en lgh i Uppsala eftersom hon ska studera 4 Ă„r till 

Det Blir billigare att köpa Ă€n betala 7000 i hyra pĂ„ studentboende och om dom köper sĂ„ fĂ„r hon adressen hon / kalle vill bo pĂ„ 

Kalle betalar ej lĂ„net utan mĂ„nadskostnad 



Elin har lagt bud pĂ„ en som dom gĂ€rna vill ha 
Dom fĂ„r veta i morgon om det blir deras . 
( Elins ) 

Vi ska trĂ€ffa dom pĂ„ lördag i Uppsala för middag đŸœ vi ska Ă€ta italienskt 

Hoppas vi fĂ„r fira 🎊 dĂ„ 

Vi har fĂ„tt inbjudan till Oves minnes stund 
Vi ska ha den pĂ„ Oves födelsedag nĂ€sta helg 
( det var hans önskemĂ„l ) 
Det blir nog vĂ€ldigt tungt 

(null)
    
   đŸ™


Hela familjen ska dit inkl barn 
Vi frĂ„gade Eva ( Oves fru ) och hon ville ha alla Ă„ldrar dĂ€r . 



Linton har varit hos frisören för första gĂ„ngen 
Han hade varit sĂ„ duktig 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 VĂ„ran Ă€lskade snĂ€lla lilla goa kille 
Ett 💙 av guld 

Farmen .

Ser ni farmen ?

Jag funderade att sluta nu nĂ€r Niklas Ă„kte ut 

Hur bra och trevlig var inte han 

(null)

 VĂ€ldigt trevligt ögon godis 

Men jag tittade i gĂ„r Ă€ndĂ„ 
Nu hejar jag pĂ„ Arvin ( tror jag han heter) haha 


NĂ€ nu ska jag Ă„ka mot VĂ€sterhaninge 
Jobb jobb


Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0