Uppsala

Go kväll 

Jag startade morgonen med en skön promenad 

NOT 

Det var blåsigt, halt och snöblask 

Jag gick runt globen , arenan och Enskede 
När jag kom hem så vart det frukost och en dusch sen körde vi till Uppsala 



En härlig super dag och kväll i Uppsala ☀️

Vi började med shopping 🛍 
I Gränbystaden 

Ett jättebra shoppings ställe med alla butiker att önska . 

Jag hittade en tunika till nästa helg 
( minnesstunden) 

Henning köpte 2 tröjor 

Sen köpte vi en flaska bubbel till Elin och kalle för att fira att dom fick lägenheten dom ville ha ( Elins ) 

(null)

Lägenheten ligger på en väldigt bra adress mitt i city där alla studenter hänger 
( nationen) 

Vi åkte förbi och kikade utanför 

(null)

(null)

  Fin lägenhet med stort burspråk 
33 kvm , mycket fräsch invändigt 
Dom fick den för 2,2 mille 

Dom flyttar in den sista maj . 

Grattis 🥂 

Efter shopping hängde vi en stund hos Elin och kalle innan vi åkte till city och åt på en italiensk restaurang 
Villa Romana 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


 Uppsalas kyrka är maffig och tjusig 


Mysigt att hänga med kidsen 

Nu är jag supertrött //  dax att borsta tänder 
god natt 😘 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0