19 Januari

Goddag đŸ„°

Ja hörrni , dagarna gĂ„r 

Jobb / hemma / jobb / hemma / jobb  osv 
Livet Ă€r rĂ€tt trist just nu 

Det hĂ€nder inte jĂ€ttemycket , energin Ă€r ganska lĂ„g . 

TrĂ€ffade familjen i söndags , det gav energi 

PĂ„ jobbet flyter allt pĂ„ bra , APT möte och klienter . 

Jag gjorde en av dom godaste rĂ€tterna jag vet  i mĂ„ndags 

Kokt torsk med Ă€ggsĂ„s 

Jag gjorde sĂ„sen pĂ„ morgonen sĂ„ den fick stĂ„ och gotta till sig under dagen,  satan va gott det var !!!!!


(null)

I gĂ„r gjorde vi en jĂ€tte sats med pyttipanna igen pĂ„ en julskinka vi hade oöppnad i kylen 
( gĂ„r ut 31/1 ) sĂ„ det var dags 

Det vart ocksĂ„ sjukt gott 

Vad tycker ni om Matpriser just nu ?

Mat, bensin och el 
Allt sĂ„ jĂ€vla dyrt . 


TĂ€nker pĂ„ er som har hus , min el vart dubbelt sĂ„ dyr den hĂ€r mĂ„naden trots liten lĂ€genhet 

Jag mĂ„ste sĂ€ga att hela jĂ€vla systemet och Sverige över lag har ballat ut totalt 
Kommunist land 😡 


Ja ja  Slut pĂ„ gnĂ€ll 

I gĂ„r var jag pĂ„ thai massage 
Det var gudomligt skönt ( Ă€lsk pĂ„ det ) 

(null)

       â™„♄♄


Just nu vill jag ha vĂ€rme och sol ☀ bring me 

Veckans bĂ€sta :  PĂ„ fredag ska mina Ă€lsklingar sova hĂ€r 
Mys 

Hoppas ni mĂ„r bra // all kĂ€rlek M 🌾




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0