22 januari

Min älskade Sune lämnade mig för 2 år sen i dag 
Jag saknar honom fortfarande väldigt mycket 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

(null)

  Min vackra kille 💙

Vad här hänt här dag 

Jobb torsdag & halva fredagen 
På fredag åkte vi till Farsta och åt lunch och sen åkte vi till Vendelsö och hämtade barnbarnen på föris .

Vi åkte hem och lämnade all packning sen promenerade vi till centrum och handlade och köpte pizza 🍕 
Vi lekte hemma och sen vart det dusch och fredags mys 🌸

(null)

(null)

(null)

Barnen somnade vid 20.30 

(null)

(null)

Natten vart lite Kämpig då Linton strulade . 

Han vaknade 01.00 , Strulade runt till 03 och var sen helt vaken 3-04.30 . 

Då gick vi upp i soffan . Han somnade på Hennings bröst 1 timme men då kom Olivia upp kl 5.

(null)


Jag somnade 23 och vaknade 01 så 2 timmars sömn i natt men vad gör det om 1000 år 
Jag älskar skit ungarna 

I morse lördag körde jag hem barnen tidigt då det var dags för Olivia att börja på gymnastik kl 9 
(Vendelsö gymnastik förening) 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det hade gått superbra 🤸‍♂️🤸‍♂️🤸‍♂️


I kväll har vi haft en lugn kväll  och i morgon är det söndags fix inför ny vecka 
( som vanligt ) 

Önskar er en fin helg 

Massa kramar // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0