4 Januari

Tisdag redan 

 2 bra jobbdagar ….

Måndagen var väldigt lugn , många avbokningar så jag satt lite i telefon istället och bokade in lite möten med några handläggare , jag har också gått igenom alla Mail . 👍

I dag åkte jag till jobbet redan kl 6, jag var på kontoret 6.15 

Jag älskar att vara där själv , så lugnt och skönt  fram till 7.45 då kollegorna rasar in . 

Jag satt på kontoret i 5 timmar innan jag tog lunch och sen vart det 1 klient efter det . 

Jag har gjort mycket i dag . 
Det känns så jäkla bra nu i början på året .

All akt check är klar ✅ 

Metod blad och risk papperna är klara på ALLA mina klienter 

Nu har jag exakt koll på vad jag har kvar att göra / to do list 

(3 nya genomförandeplaner )  mitt mål att bli klara med dom 3 gp vecka 3 om alla tar emot som dom ska . 

2 av dom är helt nya klienter och då är det massa mer papper som ska skrivas på så som samtycke och risk analyser etc. 

Nu kan jag starta nästa vecka med ett leende . 

Det var Nice att logga  in på intranätet i dag och se att man hade 32 nya betalda semesterdagar och nya friskvårds pengar . 

Yeeeee

(null)

     Dagens lunch på SNAP 

I går när jag kom hem från jobbet så plockade jag ner julen 

Endast granen kvar men den får H ta i helgen när jag är hos mamma .

(null)

(null)

(null)


(null)

Skönt 


Fick fina och skojiga MMS & snap från Kalle och Elin på nyår 

(null)

    Seriösa ,  nejdå 🤣🤣🤣🍾🍾🍾

(null)


 Tack Kalle ♥️♥️♥️❤️ vi älskar dig oxo 

(null)


 Jag älskar mina barn med familjer / flickvänner så mycket …. Bästa 💙


Nä nu ska jag skala potatis och hänga en tvättmaskin 

Love Maria 💙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0