Flen

Hej 

Jag har varit hos mamma i 2 dagar och åker hem i morgon söndag . 

Min mamma gick ju och bröt höften den 1/11-21 
Sen var hon lite på bättringsväg hemma men på uppesittarkvällen 23/12 rasar hon igen och bryter 2:a höften så nu är det dubbelt så kämpigt . 

Hon kom hem från sjukhuset kvällen innan nyår . 

Jag har fått masss gjort här hemma denna helg 

Ärenden , apotek , samtal , fixat så hon fått ut mer pengar från försäkringen , städat , sorterat kläder, bytt sängkläder och tvättat 
Vattnar blommor , slängt massa skräp , handlat , dammat och tvättat dukar , sen önskade sig mamma köttfärssås och spagetti till middag så det köpte jag igår och lagade till det 🍽

Hon var så sugen på köttfärssås , hon vart propp mätt efter .

Det vart 7 portioner så nu har jag fryst in lite matlådor och handlat hem mer mat   bla. carbonara 

Ludde har fått sin dos av mys och promenader 

Mamma sa i kväll 
- fy sjutton vad jag har ätit i helgen 

Bra där ……..
Vi avslutade alldeles nyss med ost & kex 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Mamma vill inte vara med på bild 

(null)

(null)

  Jag tog med lite julklappar till mamma bla. Den här super gosiga och varma tröjan 
Och goda body lotions ☺️


(null)

   Ludde 


(null)

   Han ligger så nära han kan 🥰

(null)

(null)

(null)

     Sötnöt 💙

Nä nu ska jag strax sluta mina gröna ögon 

// Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Susse

Uscha vilken otur din mamma har. Hoppas nya året blir bättre 🌸

Svar: Tack Susse, kram
Ia None

2022-01-10 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0