Helg

Hej blogg vänner !!  

Hur har ni det ? 

Jag har det fint , jag ska inte klaga .

Jobbat , varit ledig 2 dagar , jobbat . I dag tog jag helg . 

I dag har jag hunnit med en del . 

Mailat , bokat jobb möten , handlat , tagit en promenad , gjort en löksås , tvättat i tvättstugan ( alla sängkläder och jackor ) 
Lagat middag , tvättat bilen och städat . 


Nu har vi precis ätit middag 

(null)

  Vansinnigt gott 🍲 


Detta är en av mina top 10 maträtter! 
 i veckan åt vi en annan av mina top 10

Kalops 

(null)

(null)

   Oj oj 



(null)

På vägen hem i dag så tvättade jag bilen 

Jag är abonnemangs kund på Q8

299 kr mån -8 tvättar i mån 
Perfekt , man glider bara in så läser kameran av min reg plåt så öppnas dörrarna 👍👌🚗

Simsalabim 🤣

(null)

 Skönt med solen idag men  det blåste lite väl mycket för att kunna njuta .


Jag promenerade runt i Årsta och Årsta fältet där Henning jobbar 

(null)

   Vi bor vid hög husen ni ser på bilden 
  Bakom dom vita kuberna 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Tog lite bilder på hur allt kommer se ut om 10år 

Dom tror allt ska stå klart 2032  

Det blir 6000 nya lägenheter och massa grönområden med 2-4 dammar med fladdermus hus , broar och vatten växter mm !
 säkert massa nya affärer och restauranger 
Coolt och mysigt när allt står klart 

Blir som en ny liten stadsdel 

Jag önskar er en trevlig helg 
Love Maria 💙






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0