Torsdag morgon

God morgon 

Kl är strax 7 , vi gick upp 6 

Jag ska åka 8.30 , jag startar dagen med ett telefon möte med en handläggare . 

Det är en lång torsdag  , slutar 18 men jag har lång ledigt sen så det gör inget . 

Här händer inte så mycket just nu . Dagarna består av jobb, mat och tv 📺 

Januari och februari är nog dom tristaste och tråkigaste månaderna på året 
Mörkt och kallt 🥶  

Det är jobb och sen återhämtning  på helgen 

Det är fix och trix med mamma . 

Jag Ringde hennes biståndshandläggare  
häromdagen för att diskutera vissa saker .

Hemtjänsten är under all kritik . 

Mamma fick inte hjälp i nyårshelgen trots att jag pratade med en samordnare på nyårsafton morgonen som sa att hon noterat att mamma skulle få tillsyn 

Dom som kommer har svårt med språket och dom är rädda för mammas ( mini ) hund 

Nu har jag ringt hemtjänst (igen ) och sagt att dom inte kan skicka personal till mamma som  är RÄDDA för hundar ,

I går så trodde jag mamma skulle få städat då hon har städning var 3:e vecka och hon hade städ den 23/12 sist men ingen kom 

Mamma vill inte att jag ringer HT utan hon vill avvakta och se om dom kommer och Städar nästa onsdag  ?


Blir stressad när hon glöms bort . 

Tänk va lättare allt skulle vara om hon inte bodde 14 mil härifrån 🤨


Kalle fyller 24 år på söndag 

Ev så kommer han till Sthlm på lördag, hoppas det  så vi kan fira honom , annars kanske vi åker till Uppsala . 
I går köpte jag hans födelsedag present 🎁 

Lite bilder från de senaste dagarna 

(null)

(null)

    Lunch och middagar 

(null)

      Dom byggde snögubbe i söndags 
        Ribby västerhaninge 

(null)

 Mina älsklingar 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Nu ska jag äta frukost 

Va rädda om varandra // Maria ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0