Bildbomb och hår


Fredag och vi har precis kommit  hem från Gålö .
Det var bad i havet och mys med familjen .

(null)

 Ganska kallt både i luft och hav . 

Nu håller vi på att packa för att dra i väg igen 
Roadtripp och sen mys på Hönö . 

Nu tänker jag börja lägga upp lite bilder från Turkiet resa 

Blandad kompott 

(null)

(null)

Vi bodde 25 m från stranden och balkong med havsutsikt 


(null)

(null)

Stark sol , vi var på hamam och vart skrubbade och han som skrubbade mig drog även skrubb vanten i ansiktet  ,,  aj aj 
Jag har redan tunn hud där så det var tvunget att skydda pannan från solen 1:a dagarna efter Hamam!


(null)

(null)

(null)

(null)
 
Cucci 
(null) 

(null)

2 kg vatten melon betalade vi ca 24 svenska kronor för 

(null)

(null)

Alltid god mat i Turkiet och jag dör  för förrätten med nybakat bröd och ezme 

(null)

    Mys 
(null)

Älskar vår frukost på balkongen 
Vi hade betalat för frukost men vi
Avstod den …..

(null)


 Min snygga man ❤️

(null)


Bästa restaurangen vid hamnen 

(null)

(null)

Alltid rakning i Turkiet 


(null)

(null)

Många öl intag i värmen 


(null)

Bra utsikt va ? 

(null)

(null)

Fontän utanför vår balkong 


(null)

(null)

(null)

(null)

 Goa vilda hundar tar skydd i värmen 


(null)

Restaurang ägarna gör alltid så fint när man kommer ❤️

Fortsätter Turkiet bilder senare 

I går var vi hos pamela 

Jag klippte av mig allt hår 

Före 

(null)

(null)

(null)

(null)

Henning var med och hjälpte pamela med lite saker i hemmet 
Skruvade upp speglar mm . 
(null)

(null)

(null)

  Bästa 💚💚💚

Efter :


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skönt och fräsch 


Nu ropar gubben och vill äta middag . Vi ska bara äta rester 💋

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0