Lördagen i bilder

Halloj 

Familjen har precis åkt hem , mysig kväll med middag , fika och bus . 


På förmiddagen var vi i Farsta , vi köpte lite små saker och sen vart det lunch 🥙 

När vi kom hem så packade vi , jag tvättade och städade lite och gjorde middag . 

Jag har lagt ut lite saker på Årsta köp och sälj plus marketplace i dag 
Allt vart sålt , bla solglasögon 🕶 💰 

Sånt Som bara legat i lådan . Jag har 2 andra favorit solisar  som jag använder mer och dom jag sålde nu älskade jag men dom var för stora för mitt ansikte 😔

Lite bilder från dagen 

(null)

 Dagens middag / lasagne innan den var i ugnen !

(null)

(null)

 Packat 


(null)

  Olivia ville ha pannkaka 

(null)

 💙💚💙💚💙
(null)

 Olivia har fått en klocka som hon kan ringa på , fota med och som vi kan ringa till med GPS och massa skoj ♥️ kul att kunna ringa henne 

(null)

  Mina finisar😍😍

(null)

 Beställt ett super mysig 2 dels set , fick 2 par byxor i paketet men beställde 1 par 
Tack 
🤪

(null)

 Bild från i går när Max och sandra skulle på 30 års fest hos Philippa som fyllde 30 med Hawaii tema 

(null)

 Pamela skickade en fin bild från Spanien i går 
Brun och fräsch 💋♥️

Nu är jag slut som artist // nu blir det tidigt i säng . 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0