Ont / inte latsidan !

Hej och go tisdag kväll 

I dag har vi haft en fix dag . 

Städat , tvättat all Turkiet tvätt ( 2 fulla resväskor) och rensat hela källarförrådet . Slängt massor och lagt ut en del på annons . 

(null)

Före //  kaos 


Efter 

(null)

 Snyggt och nu vi har koll på läget och vad som finns . 


(null)

 Släng ……

Vi har pulat lite med papper , betalat alla räkningar mm. 


I morgon är det full rulle igen 

Vi ska till pamela , jag ska klippa av mig håret . 
Jag har hår till halva ryggen nu men i morgon ryker det ….

Just nu 🤪

(null)

(null)
 
Efter 2 utomlandsresor sen i maj så är det rätt slitet så nu åker det av . 

Henning ska hjälpa pamela att skriva upp speglar och en hylla 

Sen ska vi åka till Rågsved och möta upp en fd  kollega och lämna lite saker . 

Sen åker vi förhoppningsvis förbi barnen och kramar sönder dom . 
Dom kommer hem från skara sommarland i kväll 
❤️❤️❤️❤️

(null)


  Våra älsklingar på skara i dag 💙💙

Jag är rätt seg , jag har såna smärtor i munnen 
Jag har fått blåsor i hela munnen och på halsmandlarna… det smärtar när man pratar och äter …..

Love och god natt 😴 
Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0