Söndagen i bilder 🫶

Ytterligare är skön dag där man gjort precis vad man känt för 👍

Tog en promenad förbi hästarna i morse , 
Matade dom med lite gräs.

städat och plockat lite . I går var det ju storstädning i klädgarderoben , i dag vart det badrummet . 

(null)

(null)

Tittar på serier , lagat enchilada och haft Max och barnen här . 

(null)

(null)

(null)

(null)

   Den här dinosaurier 🦖 fick Linton av oss i julklapp men han har varit rädd för den men nu är det en favorit   Hahaha 

 Först var vi här hemma och fikade sen gick vi ut och lekte . 

(null)

    Enchilada 


I morgon är det jobb och sen ska jag fixa mina naglar . 
Är kluven vad jag vill ha för färg 🎨 

Ni får se vad det blir i morgon 😄

Jag önskar er en fin ny vecka vare sig ni jobbar eller har semester 🥰

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0