6/6

Hej 

Hoppas ni har haft en bra helg ? 

Min har varit helt suverän .

Jag firar absolut inte Sveriges nationaldag , 
Jag är inte en stolt svensk , jag tycker vårat land är hemskt ! 



Förutom det har jag haft en kanon dag med massa fina födelsedag hälsningar ♥️

Bla ett från Norra Teneriffa 

Tack Alla ❤️❤️❤️

(null)

  Bild från i dag ☀️☀️☀️Teneriffa 

(null)

  Tack 🙏 

Det bästa med dagen har varit att vi alla fått Vara tillsammans igen  , alla barn och barnbarn 

Vi var i Uppsala i morse och hämtade hem Kalle inkl hans kläder  och datan mm eftersom han ska stanna några veckor 

Henning satte upp Kalle och Elins lampor 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Bilderna ovan är hemifrån Elin och Kalle 


Vi har varit ute och käkat jättegod thai mat här i Svedmyra. 

(null)

(null)

Inte så sjysst bild på Henning 🤣

(null)

 Kalle har installerat sig 

Lyckan att ha honom här är obeskrivlig
 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


(null)

(null)

Lyckan när barn och barnbarnen kom hit utan att säga något 


(null)

  Fina blommor från dom ☀️☀️☀️

I morgon och resten av veckan ska jag börja tidigt , min chef frågade om jag kunde hjälpa till med  ett morgon ärende då en annan kollega skulle ha semester . 
Svaret var självklart 💓


Nya mattan kom i lördags men vi hämtade den idag 

Vi ville ha mycket färg 🎨 
Jag vart supernöjd…..

(null)

   
Nu ska jag duscha och förbereder morgon dagen


// Love Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0