Helgen över ( igen )

Man hinner knappt andas 

I Onsdags åkte Kalle till Göteborg 

I dag söndag var han tillbaka med bilen 
Han kör totalt ca 85 mil i dag fram och tbx. 
Han hämtade alla sina saker - data , kläder, skärmar och skor 👞  det som vart kvar här var  hans data stol 

(null)

Den får stå här till slutet av Aug när han och Elin kommer hem till Uppsala igen . 


(null)


Grannen knackade på i torsdag kväll och gav mig 5 tomat plantor 

(null)

 När jag kom hem från jobbet i torsdags så hade Henning köpt blommor till mig ❤️‍🔥

I torsdags hade vi en myskväll ute, vi åt och drack gott 

(null)

(null)

(null)

På midsommar firade vi alla på olika håll men barnen skickade lite bilder 

(null)

(null)

(null)

Max med familj var på Dalarö 

Göteborg 
(null)

(null)

Våran snygga son längst ner till vänster 


Kalle och Elin var i Göteborg, där styr alltid deras väns föräldrar upp ett stort firande med alla traditioner ,  party tält , dj och rökmaskin mm .  Varje midsommar har dom fest . 
Dom var 93 st , undgomar med vänner och föräldrar med vänner . 

Alla hade det fint 🌺

Fin midsommar bild från brorsan 

(null)

     Brorsdotter Saga & min bror Kenneth 


Midsommardagen var vi på sweitzerbadet hela dagen ( Dalarö ) 
Jätteskönt i vattnet och vädret helt fantastiskt 

(null)

(null)

(null)

(null)

  Mina killar på väg ner i vattnet 

(null)

Linton var lite hängig i går och tyvärr så vaknade både jag och Olivia upp lite sjuka i dag 😞
Olivia med feber och jag med halsont och trött 

Hoppas jag kan jobba i veckan …. Jag har legat i soffan hela dagen och kollat på Ozark 

(null)

Vi har haft en fantastisk midsommarhelg
Nu är det bara 3 v kvar sen semester i 4 veckor . 

Blandad kompott väntar 
utomlands , västkusten ( Hönö)  Flen och lite hemma. 

Nu ska jag koka lite färskpotatis 
Det blir lax, örtsås och potatis 🥔 

Hur mår ni , har ni haft en bra midsommar? 

love Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0