Jobb veckan slut

Hej 👋 

NĂ€men nu jĂ€klar Ă€r det lĂ„nghelg 

Det har varit en hektiskt vecka med jobb, tandlĂ€kare , naglar, sommarfest och  mys med pamela i dag 

Vi Ă„t god frukost och mös 💙

hon la en bottenfĂ€rg i hĂ„ret  pĂ„ mig och fönade 
( det fick jag av henne i födelsedagspresent ) 
Tack skatt 🙏💚

Nu Àr det lite frÀscht igen 
.

Jag ville klippa av mig hĂ„ret i page men pamela sa nej đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Hon kĂ€nner mig !!!  jag Ă€r en impuls styrd tjej och vet att jag fĂ„r mina ryck  !  hon sa att om jag kĂ€nner samma sak i Aug sĂ„ gör hon det dĂ„ 

Hon vet att om jag fĂ„r för mig nĂ„got sĂ„ ska det ske nu , gĂ€rna i gĂ„r đŸ€Ș

HĂ€r kommer lite före och efter bilder frĂ„n veckan 

Naglar :

(null)

Innan 
Efter 

(null)

Naturligt med lite  sommarfĂ€rg 


HĂ„ret :

(null)

(null)

Före
Efter 

(null)

(null)

(null)

 Ljusare i botten igen 
Mitt hĂ„r vĂ€xer som ogrĂ€s 


Vardagsrummet:

Vi köpte ju en hĂ€rligt blĂ„ rya matta nĂ€r vi flyttade hit , jag har tröttnat lite 

Jag vill ha mer fĂ€rg 🎹 

Jag frĂ„gade barnen om dom ville ha den blĂ„a mattan men dom vill ha ljusa mattor i hemmet sĂ„ dĂ„ tĂ€nkte jag att jag slĂ€nger den 
MEN 
Jag la ut den för en billig peng pĂ„ Årsta köp & sĂ€lj 
Den vart sĂ„ld pĂ„ 2 röda 

Nu vĂ€ntar vi pĂ„ den nya som ska komma i dag eller i morgon 

(null)

Älskade mattan men den var svĂ„r att dammsuga 

(null)

 Ska bli Nice med en ny matta med massa fĂ€rger 


(null)

 I dag var jag och handlade lite , jag ville köpa mer saker men vi fĂ„r inte plats ! 

Efter jag fyllt kylen sĂ„ kom jag pĂ„ att öl & vin ska in oxo 
..

(null)

I morgon pĂ„ dagen  ska jag och H promenera till Loopen vid Tantolunden 

Vi ska möta upp nĂ„gra vĂ€nner och ta nĂ„gra drinkar , sen fĂ„r vi se vart dagen tar oss . 

Hit hem eller vidare ut ? 

Det beror pĂ„ dagsformen đŸ€ŁđŸ€Ł

PĂ„ söndag blir det sĂ€nglĂ€ge och tystat ljud pĂ„ mobilen - lika med Ă„terhĂ€mtning 

PĂ„ mĂ„ndag Ă„ker vi till Uppsala , vi ska hjĂ€lpa Elin och kalle och sĂ€tta upp lite saker i nya lĂ€genheten och sen tar vi med oss Kalle hem , han stannar hos oss till midsommar 

Hur mysigt đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°đŸ„°

Vad har ni för planer i helgen ? 

Trevlig lĂ„nghelg 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0