Sommarfest

Hej 

En bra jobb dag , efter jobbet åkte jag till Vendelsö för att gå på barnbarnens sommarfest på förskolan . 
Dom sjöng, dansade och fröknarna uppträdde 

Olivia och Linton var så duktiga . 

Efter uppträdandet så vart det picknick .

(null)

 Vi fick inte filma eller ta bilder pga pdgr 
// herregud hur det blivit . Inga minnen till barnen 😡

Henning fotade så han fick tyvärr inte vara med på denna bild . 

Vi alla kom direkt från jobben ,
 Henning hämtade upp sandra i gullmarsplan och kom dit ,  jag kom från Västerhaninge så det vart lite godsaker från affären på väg till föris. 

Mysigt att vädret blev bättre så vi kunde sitta ute . 

Lyckat 

I morgon är det jobb igen , på kvällen måste jag lacka om mina naglar . Dom ser ut som skit . 

Min Hanna som gjort mina naglar de senaste åren har flyttat till Vietnam och jag har inte varit nöjd med efterträdaren så nu ska jag byta ställe . 
Jag ska testa dom på port 73 

Nu är jag rätt trött , jag ska prata med Pamela sen en dusch och krypa ner i sängen 


Love Maria ♥️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0