Tisdag

Go kväll 

Jag sitter just nu på balkongen , 
En bra dag ☺️

Vi startade dagen med ett frukost möte/ sommar fika med vårat jobb team på café malmen . Vi satt ute , hur mysigt som helst 

Sen var det jobb med klienter och lunch i BB

(null)

(null)

 En ganska lugn dag , känns som alla inkl klienter gått in i sommar mood eller så är det värmen 😂

I går fixade vi en god matig pasta sallad här hemma med bacon, kyckling, ost och massa annat gott 

(null)

(null)

 Efter jobbet var jag och hämtade Sandras födelsedagspresent 

Hon fyller inte år förs 8/8 men vi ska ju i väg på semester så det är skönt att ha det klart innan .

Nu är det bara Olivias 5 års present kvar 
Hon fyller den 7/8 - dagen innan Sandra🎂  Jag vet inte vad vi ska köpa än  men har några saker på G . 

Nu är det jobb hela veckan och på fredag ska jag träffa Pamela och lördag - Söndag har vi barnen 


Lev väl // Maria ♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0