12/3

Hej 

En härlig helg 

Fredag / jobb, städning , fixade lite på balkongen och köpte en påsklilja 
( årets första blomma på balkongen ) 
Promenad nere vid vattnet 

(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen tog vi några groggar på balkongen sen åkte vi till Gröna jägaren på söder vid 18 tiden 
Vi skulle bara ta några öl 🍺 med Anders & Tina men det slutade med att vi stannade hela kvällen på karaoke och black Jack mm 

Sen festade vi vidare här hemma . 

Igår lördag så vart det soffläge och serier 

I dag har jag gjort mat / matlådor 

Köttfärsbiffar och curry kassler 

Sen tog jag en promenad och nu sitter jag i solen på balkongen och Lyssnar på ljudbok.

Veckan som kommer är min 6 dagars vecka 
Jobb och kp uppdrag  plus att Zappa kommer på torsdag - söndag 
( brorsans hund )   Mysigt 

Ville bara kika in och lämna ett avtryck 

All kärkek // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0