22.39

Onsdag redan , snart slår det om till Torsdag 

Hur har ni det i allt elände med krig , flyktingar och höjda priser på ALLT .

Personligen tycker jag det känns väldigt mörkt . 
Bara att tanka bilen blir ca 3000 i mån med priset som är i dag men det är inte stop än 

(null)

Bild från igår 💔😡
Varför ska Sverige alltid vara värst 


Här är det blandad kompott

-  Fått rätt mot Mio med min reklamation 
Får byta stolarna 👍
Antingen hämtar vi de nya stolarna i morgon eller fredag  

Nu väntar jag på besked om bordet 

- Jag har anmält och reklamerat köpet mot Fyndtorget och fick rätt där med // 👍

- Jobb i morgon 
-  På fredag ska jag och Henning gå ut .
- Lördag och söndag återhämtning 

I dag var jag och lackade om mina naglar 💅🏻 

(null)

(null)

Innan rosa och grått / varannan 

I dag lila / vårens förg 

(null)

(null)
 
Köpte den här stickade lila tröjan från Monki 


Min loppa ( Olivia )  vart sjuk i går igen så max åkte in med henne på akuten 

Olivia har ju varit sjuk och har kräkts tidigare 
( ca 2 v sen ) och hon äter nästan ingenting 
I går var det dags igen med kräkningar 
Hon är trött och orkeslös 

Jag blir så orolig för henne .  Liten tjej 

(null)
 
Hon hade gått ner i vikt men värdena såg bra ut .  Man måste försöka få i henne mer ! 
Mer vätska och föda men hon vill inte äta 
Väldigt kräsen . 
Farmors skrutt 

(null)

I dag hade vi polis kontroll på sandfjärdsgatan 
Dom hade plockat av några körkorten 
Bra där 💪 

Nästa vecka ska zappa bo här , mysigt med hund mys 💖

Nä nu ska jag krypa ner till gubben 
Kanske mysa ? 

God natt :/  Love IA 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0