26/3

Hej 👋 

Det var ett tag sen ,  jag Ă€r deckad 

Förra helgen natten mot söndagen small det till med hög feber och den sjukaste huvudvĂ€rk  jag nĂ„gonsin haft . 

Jag tog pcr test i veckan via jobbet och det visade positivt för covid 
Och Henning fick det 2 dagar innan mig . 

Hela vĂ„r familj har klarat oss frĂ„n covid i 2 Ă„r men för 1 mĂ„n sen fick max och sandra det och förra veckan fick vi det . 

Smittan fick H frĂ„n jobbet dĂ„ 4 st insjuknade samma kvĂ€ll och alla dom sitter i samma lunch bod 

Sen tog H hem skiten till mig 

Henning fick en lindrig variant och han var Ă„ter pĂ„ jobbet i onsdags 

Jag sjĂ€lv mĂ„r fortfarande piss 

Hosta , tröttheten frĂ„n helvetet men vĂ€rst av allt huvudet . 
Huvudet hĂ€nger inte med ( hjĂ€rn trött delux ) 
HuvudvĂ€rk och yr đŸ˜”  vĂ€rk i benen .
Ingen smak eller aptit 


SĂ„ hĂ€r lĂ€nge har jag aldrig varit hemma frĂ„n jobbet ( en hel vecka ) 

Vi fĂ„r se om jag ska börja jobba pĂ„ tisdag igen 
Hoppas hoppas 



(null)

I gĂ„r var Henning ute och jag bĂ€ddade ner mig i soffan och tittade pĂ„ UDDA VECKOR 
Men assĂ„  sĂ„ bra 


Jag ville bara kika in och sĂ€ga hej 👋 

Va rĂ€dda om er 

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0