4 Mars

För många är det helg nu men inte för mig 

Jobb i morgon men endast några timmar  sen ska vi åka och hämta dom goaste barnen ever 

Hur kan man älska dessa små kottar så mycket ❤️❤️
Mitt farmors hjärta spricker  
Så roliga, fina och snälla 

(null)

 Midsommar 2021 💙🌞💙

En bra dag i dag 
Promenad 
Jobb
Handling 
Städ och nu vila i soffan . 

I kväll äter vi rester från i går 
Köttfärssås. 


Det känns som det hänt så mycket sista tiden och mycket att hålla koll på 

Jag har beställt kläder som inte kommit än 

Jag har reklamerat stolar och bord , stolarna beviljades så jag har beställt nya i brunt mocka 
Dom gamla byter vi  mot andra stolar på Mio 
Leveranstid ca 1 v . 

Vi väntar besked om bordet 
Hoppas dom beviljar reklamation då bordet ser hemskt ut 


Jag bråkat med ett annat företag som heter Fyndtorget…..

Varning ⚠️ köp ej produkter från dom .. 

Jag har mailat dom 20 ggr om att jag inte vill vara medlem hos dom !  Dom svarar inte och dom går in och drar pengar på mitt konto trots att jag bett dom ta bort mig som kund 
Fett irriterande 😡 

I dag polisanmälde jag dom och spärrade mitt kort så dom inte kan dra mer  pengar , jag gjorde en reklamation till banken också …


Henning har också jobbat massor . Han har jobbat 6-19 varje dag på Årsta fältet 

Just nu håller dom på med bron kring vattnet 

(null)

(null)

(null)

Där allt grus är ska det bli vatten och gång bron går från ena sidan av fältet till den andra när allt är klart 
Det kommer bli superfint 

Dom har jobbat på bra i veckan 
Heja min skatt 💪


Om jag orkar i helgen så ska jag göra en rensning igen i min garderob .  
Nu ska jag VERKLIGEN göra mig av med det jag inte använder ….  

Inte att jag kanske kommer använda det senare ! 
😂😂😂😂😂😂😂

Nu ska jag äta lite middag 🍽 

Jag önskar er en fin helg 

// Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0