Helt däckad

Nu är det min tur 

Jag vaknade i natt kl 2 med jordens feberfrossa och huvudvärk 
Den värsta huvudvärken jag någonsin haft . 

Jag / vi är helt däckade 


(null)

 Så här fräsch är jag just nu …..

I dag kom saga hit och hämtade zappa , planen från början var att vi skulle ta en härlig promenad med hennes nya hund och zappa innan dom åkte hem från Årsta och att vi skulle fika här hemma men vi sågs utomhus och gjorde en snabb lämning 


Jag skulle ha lämnat zappa i dag eftersom det är jobb i morgon men nu blir jag hemma från jobbet i morgon  och jag är tacksam att hon hämtade zappa för jag orkar knappt resa mig 
Jag har fått i mig lite kräm i dag / thats it 


(null)

 Zappa är lika trötta som  oss 😔

(null)

(null)

(null)

(null)

Pigga gänget 🤧

(null)

 Fick en härlig bild från Kenneth & Sussie i dag

 
Kenneth och Tuva i skidbacken 
Sen fick jag en video när dom var på Afterski 

Mysigt ❤️

Ville bara kika in en snabbis // Love IA 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0