Krig & vardag

Jag blir inte orolig för mycket MEN det som händer just nu med kriget gör mig JÄVLIGT olustig 
Pandemin rörde mig inte i ryggen .  Jag hade ingen oro kring det men nu har jag en klump i magen 

Usch 

Annars känns det som om man jobbar jämt 
Visst , det är kul när lönen kommer men är det värt pengarna att vara slut som artist 

Jobbar ca 6 dagar i veckan 
Orkar knappt äta mat på kvällen 

I måndags var jag hemifrån 6.30-18
Tis  7-18
Onsd 6.15-19 
I dag 8-18

Jobb på lördag och barnvakt / längtar 

( saknar mina skitungar ) inte träffat dom på länge pga sjukdomar hos dom , förkylning och maginfluensan 

Nu är alla friska igen där hemma 💪

Jag har fått rätt mot Mio med våra köksstolar 
Vi får byta dom  , i går var jag på Mio och tittade ut nya köksstolar! 

Det är ca 1 v leveranstid.

Nu väntar jag besked om vardagsrumsbordet oxo 🙏

(null)


Dessa ska veck ,  aldrig mer att jag köper stolar som hänger …..

I går hade vi föreläsning / utbildning om droger 
Det var en härlig gammal räv som kom och föreläste
Han jobbar i kommunen med behandling och beroende 

Det var nog ingenting han sa som jag inte kunde om alkohol och droger eftersom det har funnits i min närhet hela mitt liv 
Men det var många intressanta tankar och historier kring droger och många skratt 


(null)

  Han som föreläste hade varit tung narkoman i 27 år tror jag han sa .. nu hade han varit ren i 36 år 
Eller så var det tvärtom 🤣🤣

Heja honom 💪💪👍👍🙏🙏


I går hade jag min första date med min nya kp 
Vilken härlig brud ( i min ålder ) 
Vi klickade ……. 
Det här blir toppen . Nu har vi meddelat kommunen att hon vill ha mig kvar som
Kp / ✅ check 

Min fd kp klient som jag har haft i 6 år ringde mig i måndags , han ville ses och prata 

Vi åt lunch ihop 

Då kom frågan , han ville söka Kp igen ( LSS ) 
Insats från kommunen men bara om jag ville ta tillbaks honom 

Jag svarade givetvis ja så vi får se om kommunen beviljat honom insatsen igen 

Sen får det vara stop med KP klienter 

Nä nu måste jag duscha och åka till jobbet 

Love IA 🌸









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0