Lunch och små surr

Hej 

Sitter just nu på snap på Ica maxi 🌞
En god lunch i magen och mat koma delux 

Här är det som vanligt 

Börjar bli trist att skriva samma sak jämt men det är jobb som dominerar . 

I går jobbade jag 8-19 
I dag 7.15-15 

Jag är trött , hade jättesvårt att komma till ro i  går kväll , jag fick nämligen en ny klient i går som hade massa och då menar jag MASSA problem  runt sig och det innebärde massa samtal och Mail mm som behövdes göras och när man ska ha tag på myndigheter med begränsad telefontid så underlättar det  inte !
Även fast man har sin stöd tid så kan man inte bara släppa vissa vind för våg 

Jag la mig 21 men somnade strax efter 01 och gick upp strax innan 6 

…………
När det gäller bloggen så är jag inne på att lägga ner helt . 

Är inte motiverad längre och dom fina bilderna på familjen kan jag lägga på insta 

Ända sociala medier jag använder flitigt 
 

Det jag  kommer sakna är alla semester uppdateringar och vad man gjort genom åren som  kommer försvinna framöver 

Nu är det så skönt att tex kolla vad vi gjorde nyår 2014 ? Eller midsommar 2015 ? Eller jul 2012 ?  Ja ni förstår 

………..

I dag har jag deklarerat 

Jag fick 1000 i rest men H fick tillbaka så det är lugnt 
Räntorna ligger på honom så vi vet att vi alltid får  tillbaks via hans skattekonto 👍
Lite extra vår pengar 💰 


(null)

 
Vi fick ju hem våra nya stolar från Mio förra veckan 

Jag har klagat hos Mio igen 

Se bild hur 2 av benen såg ut när vi packade upp 

(null)

(null)

Trist 
Vi orkar inte åka tillbaka med det till slagsta för det kostar mer än det smakar men tänkte om dom kan kompensera med något 

Nu är jag trött på allt halvdant?! 


Ja ja  nu ska jag kila vidare till klient 

Love Maria 🌸

Kommentarer
Postat av: Susse

Hoppas du kommer på andra tankar om att lägga ner bloggen. Gillar att följa dej o läsa 🌞

Svar: ♥️💙💙💙❤️
Ia None

2022-03-16 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0