Lycka att träffa dom igen ❤️

Hej 

En bra jobb dag . Det var plattan i mattan från morgon till kväll 

Jag Började morgonen med ett möte med resursrådet 
Ett bra möte . 

Sen hann jag vara på kontoret och skriva journaler mellan klienterna ✅

Efter jobbet mötte jag upp mitt gäng 
( barn och barnbarn ) i Handen  

Sååååå mysigt att få krama alla igen 

Max, Olivia och Linton gjorde nya pass och sen fikade vi tillsammans .

Olivia och Linton fick sina kläder som vi köpte , bla. Olivias nya bikini . 

Den satt jättefint på henne . 
Självklart åkte bikini och solhatten på när hon kom hem  och Linton tog på sig de nya shortsen med T-Shirt

Vi är så redo för vår semesterresa  i början av Maj . ✈️ 

(null)

(null)

(null)


  Mina älsklingar // ❤️

Nu är jag dödstrött. I går somnade jag kl 01 och klev upp kl 6.30 

I morgon ska jag upp 5.15  så jag ska strax krypa ner i sängen . 

Va rädda om er // Maria 🌸




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0