Sista mars

Halloj 

Jag sitter i soffan , jag är så trött !!!!!!

Min covid influensa har tagit på mig 

Fortfarande enormt trött, huvudvärk och tung andad och sjukt ont i ryggen 

När man promenerar på dagarna mellan klienter  så känns det som knivar rakt in i ryggen . 

Ibland är jag uppe hos max och sandra på lunch ( har nyckel dit ) som i dag torsdag 

I dag la jag mig på soffan i 30 min för att ryggen dödande mig 🤣🤣
Skönt att få en lugn lunch hos dom ….

(null)

 Så skönt att bara få vila ryggen 😔

(null)

 En bra dag på jobbet ! 

Bilden nedan är bla det vi gör som boendestödjare !

En av 100 saker …….

Får klienter att slänga sopor 👍 

(null)

 Struktur i hemmet ……

(null)


Det finns så många bra hjälpmedel för att göra vardagen lite lättare ! 

…………
Kalles praktik på wasabi web går utmärkt 
Han trivs jättebra och lär sig mycket , personalen där har varit super gulliga mot honom ! 

Kalle har gjort en hel del bra jobb hittills 

(null)

 Kalle ska vara hos dom i 10 v . 


Förhoppningsvis får vi träffa kalle i morgon 

Han är lite förkyld men kommer kanske hit till Sthlm hela helgen då han ska jobba med draperier på Södersjukhuset och St:Görans sjukhus,  Om han kommer så sover han här så vi hinner hänga på kvällarna 

Vi ska ut och äta med hela familjen på lördag 

Avslutar med en härlig bild på brorsan 

(null)

 Han och Sussie hade haft det såååå bra i Frankrike 🇫🇷 hos Tuva 
Det blev både skidåkning och afterski 🍺
Vi surrade i telefon i går men hann typ bara höra hälften av resan innan jag skulle vidare och jobba . 


Nu ska jag vika lite tvätt 🧺 och sen ta en kväll  dusch ❤️

God natt // IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0