Söndag kväll

Här händer inte så mycket 

Huvudvärken tar mitt liv just nu 
Är inte motiverad och har ingen ork till ett skit 

Allt smakar skit eller ingenting alls så det är inte ens kul att äta . 

Jag är piggare i kroppen så det går åt rätt håll 
Jag tänkte börja jobba på tisdag 

I veckan händer det en hel del 

Jag ska göra nytt pass , jag ska till Huddinge sjh , kalle kommer hem till helgen . 
Jag måste få träffa mina barnbarn 
Saknar dom så jag dör 


Lite shopping på nätet har jag orkat med 

Jag har köpt 3 klänningar , en bikini och en klänning till Olivia och 2 par shorts och en t-shirt till Linton 

(null)

  Hittade bikinin Olivia ville ha , den fanns bara 
 I 2 butiker i hela Sthlm I hennes storlek 


(null)

   Våran fina underbara kille 💜Linton 

 Strax börjar Robinson, ska man se i morgon istället utan reklam ? 


God natt // Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0