Tack Darling

Tjo och go kväll 

Precis i skrivandets stund så har barnen somnat , båda somnade när jag läste god natt böcker 📕 
Olivia till bok 1 och Linton till bok 2 . 

I dag hade vi en lugn förmiddag hemma sen skulle jag åka och jobba . Den klienten ville ha hjälp att sätta upp tavlor så min älskade Henning följde med mig dit och borrade upp 5 tavlor och 1 spegel 
Tack älskling för att du alltid ställer upp 

Min klient var så glad och tacksam 😊 


Vid 16 tiden när vi var klara på jobbet så hämtade vi ungarna . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Barnen fick lite presenter när dom kom , bla. Tröjorna på första bilderna . 

Vi har ritat , tagit en  promenad upp till Ica , gjort våfflor och kvälls duschat . 
Mysigt att få gosa med dom igen 🌸

I morgon ska vi gå till parken och till stallet 
Innan jag kör hem dom . 


🌸

Nu ska jag njuta lite av kvällen och sen krypa ner hos barnen . 

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0