1 Maj

Tiden går fort 

1/5 . 
Enligt mig så börjar sommaren nu 
5 sköna månader väntar … sen vänder det igen . 

Jag hoppas vi får en kanon sommar ☀️☀️

I går var vi i Nacka forum . Bästa centrumet enligt mig . 

Vi shoppade lite ( jag och Max ) sen åt vi lunch och käkade vi glass 🍦 

(null)

(null)

(null)

(null)



Jag köpte en blå frotté klänning 

(null)

 Skön att skrutta runt i ….
Kappahl 399 kr 

Max köpte en tröja och strumpor 😍

Jag har köpt en hel del kläder sista tiden och det har gått mycket åt det blåa hållet 

Så jag funderar på vad för färg på naglarna jag ska välja ?? 

Blå ? Rosa ? Vitt glitter ? 

Vi får se 
Jag och Olivia ska gå och göra naglar på fredag 🌸

Dagens middag vart lasagne 

(null)

Helgens mission var tvätt 

(null)


Nu ska jag ta en liten promenad 

// Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0