Bildbomb del 1

Här kommer en bild bomb från resan 
Del 1 

(null)

 Första gången Linton flyger 
Barnen var exemplariska både dit och på hemresan 


(null)

Här är när vi ska landa i antalya 

(null)

(null)

(null)

 Linton sommade på flyget 
Båda barnen sov hela hemresan 

(null)

(null)

(null)

 Taggade som tusan 

————

(null)

(null)

 Ankomst till hotellet 
Ett stort komplex med al inklusive och massa vatten rutschkanor mm 

Det fanns några negativa saker men det kan jag ta sen men mest positiva känslor 

Kan verkligen  rekommendera detta till barnfamiljer 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Utsikt från vår balkong 
Sandra & max hade balkongen bredvid 


Dagarna rullade på ungefär så här 

Frukost ca 8
Bad, sol och lek 
Lunch ca 13 
Bad & sol ( jag och H vilade )  
Middag ca 19 
Show och barn disco mm på hotellet 

Jag solade ca 3 Tim per dag 

(null)

(null)

Våran chefs  i restaurangen, han styrde över servitörerna och en som blev god vän med oss 
Tarek / så himla trevlig och snäll  och gjorde alltid lite extra för oss 
Gav oss bästa bordet 
Dukade borden extra fint osv . 🙏💙😎

(null)

(null)

Från rummet 


(null)

(null)

Min fina svärdotter 

(null)


Mycket goda drinkar 

(null)

Massa shopping 


(null)

(null)

 Mycket bad och bus 


Nu är det dags att jobba så jag fortsätter med del 2 i kväll 

Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0