Bildbomb del 2

 Se tidigare inlägg för bilder från första dagen 
Bilder nedan är från dagarna vid hotellet 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Frukost är så mysigt 😍

(null)

(null)

 fin bäddat ,  men det är det alltid på turkiska hotell

det vart problem med städerskan under veckan 

Hon började tigga pengar , hon visade bilder på sitt sjuka barn , sa att hon var ensamstående och ljög om massa saker och stod och bad om mer pengar trots att vi lagt dricks på kuddarna 
Hon stannade i rummet och skrev på sin telefon 
Google translate och visade oss 

Detta var en av sakerna som var negativt !

Detta ska jag ta med resebyrån /  jävligt jobbigt med en egen tiggare i rummet 


(null)


  Mina små glin 

(null)

(null)

All dricka , mat  och glass gratis 


Vi hade betalat transfer till och från flygplatsen - 250 kr p/p 

Trots det så testade vi ett privat limousine service bolag som hämtade oss på flygplatsen 
Detta för att slippa sitta i bussen i 2 Tim 

Våran privata bil tog 1 timme 

En större limmo med ledlampor och tv och sköna säten 💺 

Vi använde oss av dom under veckan också när vi åkte in till alanya hamn 

Vi kommer aldrig mer betala för transfer 
Privat hämtning är 100 gånger bättre 

(null)

(null)

(null)


  Trevlig med denna bil 


Vi var inne i alanya på onsdagen 
Trots all-inclusive så är det skönt att äta ute ibland 
Det vart 2 middagar ute 

(null)

Jag kan varmt rekommendera denna restaurang 

Det finns 2 st men ni ska välja den vid hamnen vid pirat skeppen 
Supergod mat och bra service 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Snygging 

(null)

(null)

 Lilla söta familjen 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag fortsätter i morgon , nu är jag dödstrött 

(null)

    Handen i dag . 


En bra dag på jobbet . Jag hade 21 nya Mail från handläggare när jag slog på jobb telefonen i dag som vill boka in uppföljningar . 

Det blir alltid hysteriskt innan sommaren då alla vill ha det klart innan semestrarna…..
Almanackan är full närmsta veckorna 😂😂


Go kväll // Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0