Lördag 21/5

Go kväll 

Vi hade en lugn fredag och en mysig lördag morgon. 

Vid lunch tid åkte vi till Farsta och åt lunch innan vi hämtade barnen . 

(null)

   No filter så jag bjuder på finnen på näsan
 😂😂

Vi hämtade barnen och åkte och handla på bea 

Sen vidare ut till parken för bus och lek 

(null)

(null)


Olivia hittade en kompis i parken 

(null)

  Hahaha 

När vi kom hem så vart det dusch, pannkakor och mys i soffan . 
Båda somnade som stockar kl 19 

(null)

(null)

 Mina  älskade killar 😍


(null)

     Min älskade   Olivia 😍😍

—————————-
Han  gjorde det //

Kalle har sprungit  Göteborgsvarvet i dag 

Han e grym våran Kalle 

2,1 mil ….  heja 

(null)

(null)

    Yeeeeeeee 👍😍

Nu ska jag kolla lite på tv , nu har gubben också somnat så det blir en lördag kväll i soffan i mitt egna sällskap 

I morgon jobb, vi ska bla spela bowling 🎳 

Go kväll !! 

// Maria 👄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0