Pegasos Royal

Nu är det dag , nu far vi snart i väg ✈️
10 dagars semester

Vi kommer bo här i ett mega hotell med all inclusive och 26 vatten rutschbanor 

Incekum/ alanya / Turkiet 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Tyvärr kunde inte Kalle och Elin åka med då båda pluggar och praktiserar 
Men dom får vara lägenhetsvakt i stället 

Dom kommer vara saknade / nästa år är det deras tur att åka med oss 💜💜💜


I dag var jag och Olivia och gjorde naglar 

Olivia lackade med gellack/ rosa glitter 
Och jag bytte till blå lila  / vitt 

(null)

(null)

(null)

(null)


Olivia var jätteduktig men hon vart lite rastlös efter ett tag 💓

Före och efter med mina naglar 

(null)

(null)

(null)

Nu på kvällen var vi uppe på torget , det var loppis där och barnen åt pizza 🍕 

(null)

(null)

När vi kom hem så delade vi på en cava och packade väskor 

 Nu är jag dödstrött 
Vila / återhämtning  väntar och MASSA bus 

// Love IA 🌷☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0